Meer weten

Veelgestelde Vragen - DEJOND

Hoeveel kost transport?

De transportkosten worden berekend op basis van de lengte, breedte en het gewicht van je bestelling. Voor wie de organisatie en de kosten van het transport zijn, hangt af van de levercondities die afgesproken werden (franco huis, af magazijn etc.).

Wat betekent de gekleurde bol bij een artikel?

  • Groene bol: ruime voorraad
  • Gele bol: beperkte voorraad, wacht niet te lang met bestellen
  • Rode bol: niet op voorraad, vraag beschikbaarheid op bij je directe contactpersoon

De exacte beschikbaarheid krijg je in de orderbevestiging. Controleer altijd de orderbevestiging voordat je je goederen komt afhalen.

Hoe raadpleeg ik vorige bestellingen en facturen?

Je kunt je documenten raadplegen op Mijn Account, ongeacht of je een zakelijke klant bent of niet.

Hoe kan ik offerte aanvragen en bestellen?

Een reeks bevestigingssystemen en Tubtara® blindklinkmoeren kan je in onze online catalogus bekijken. De bijhorende technische fiches kan je ook daar downloaden. Offerte aanvragen en/of bestellen kan eenvoudig via ons contactformulier, of een e-mail aan onze binnendienst.

Waarom kan ik geen gebruiker aanmaken?

Maak eerst een bedrijfsaccount aan via het registratieformulier of stuur een e-mail naar je vertrouwde contactpersoon of naar info@dejondfastening.com. We verwerken je aanvraag handmatig en je ontvangt je accountgegevens via e-mail.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Je kunt je wachtwoord aanpassen via deze link. Voor meer informatie, raadpleeg onze handleiding.

Wanneer vraag ik een prijsofferte?

Voor grote hoeveelheden kun je een prijsofferte aanvragen. Bij regelmatige grote bestellingen kun je in aanmerking komen voor permanente kortingen. Ook niet-standaard en speciale producten zijn steeds op aanvraag. 

Wat als de transporteur langskomt als ik niet thuis ben?

Als het om een klein pakket gaat, zal het nog een keer worden aangeboden of afgeleverd bij een afhaalpunt. Voor grote pakketten moet je een tweede keer transportkosten betalen.

Kan je de factuur naar mijn boekhouding sturen?

Als we beschikken over het juiste e-mailadres, zullen we de factuur bezorgen aan je boekhouding. Zorg ervoor dat je de bestelreferentie en belangrijke informatie toevoegt aan je bestelling.

 

Volg ons op LinkedIn, Facebook & Instagram

 

 

Uw browser wordt niet ondersteund.
browser-not-supported-description
X

Wij zijn gesloten op 1 en 11 november 2024.

Bekijk hier onze openings- en afhaaltijden.